lördag 27 mars 2010

Nyinflyttad, välkommen hit!

Eftersom man inte är någon hacker precis, och inte heller någon hejare på blogdesign, tänkte jag testa Blogspot istället för blogg.se där jag varit sedan 2006. Tycker att det verkar lättare att fixa med sidan här, vi får se!

Idag är det lördag och jag borde ta itu med en massa saker, städning, hämta in lite påskris, måla klart några ramar som ska upp på vår tavelvägg i trappan, men jag tar en kopp kaffe först och njuter av en bit "Herman", en surdegskaka jag bakade igår kväll.

Snart nog ska jag nog komma igång!













Avslutar med en sommarkvällsbild från Mollösund, tänk, snart är det sommar igen!

Glöm inte dra fram klockan i natt ;-)

Ha en skön lördag!

3 kommentarer:

  1. Hej och välkomen ;) Jag trivs mkt bättre här faktiskt, lätt och enkelt.
    Det där jag skulle berätta kommer, måste bara scanna en sak som jag inte orkat än... jag vet... jag är kass... och lat...
    TAck för klock tipset, hade jag glömt av hoppas bara men kommer ihåg det inatt/ morgon bitti. ;)
    Kram kram

    SvaraRadera
  2. åh så fint! ja det här är nog bättre än blogg.se - jag börjar också fundera på att komma igång med bloggandet igen, vi får väl se ;) kram på dig, ska vi ta en fika snart???? KRAAAM

    SvaraRadera
  3. Hej!!!
    Av någon anledning kan jag inte se bilderna på din blogg just nu. Jag återkommer och är övertygad att det är superfint!!!!!
    Kram Sofia

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avtryck!