torsdag 11 november 2010

Julstämning planeras

Härlig julstämning från Lexington!
Är väldigt förtjust i deras fina julsäck.



H&M har en hel del fina julsaker, som julklappssäcken till exempel. De gjorde helt rätt som satsade på en hemkollektion tycker jag, tycker om deras utbud av olika stilar, och fina produkter till ett bra pris!


Ska köpa tyg någon dag, snart, då jag har tänkt sy en enkel variant av adventskalender till Thea och Elliot. Vi hade en när vi var små, och då kom man ur sängen med ett litet skutt för att det var så spännande att öppna dagens paket!
Fick en rolig julsäck av goaste mamma för 4-5 år sedan, ett paket om dagen ända fram till jul- så kul! Har i flera år försökt få henne att göra om denna bedrift, men nu tycker hon nog att jag är lite för stor...

Ska dessutom sy en julig vimpel har jag tänkt, älskar vimplar, de får mig på gott humör!
Sydde till Theas rum, i härliga pasteller förra våren, så här såg de ut.

Dags att göra lite nytta! Ha en fin dag!




 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avtryck!