tisdag 30 november 2010

1:a Advent

Jag jobbade både lördag och söndag denna veckan och kände av lite julstämning nu med alla julprylar och kort i butiken. Snön föll ymningt när jag åkte hem på söndag eftermiddag, och nu börjar det gå upp för mig att det är mindre än en månad kvar till självaste julafton! Stjärnorna lös så fint i fönstret när  jag svängde upp till oss, och det ser så inbjudande ut, med lite härliga ljus i mörkret!




Årets adventsljusstake är clean and simple, har tänkt piffa med några fina band, men det får bli under veckan- eller inte alls..


I går hade vi liksom idag strålande väder, ett vackert snötäcke och ca -10 grader. Torrt och fint!

Jag har shoppat de sista kalenderpresenterna och ikväll blir det att slå in dem och hitta en bra plats åt Nisse, där han kan få sitta orört :)

Nu är det dags att hämta Thea på förskolan, så ha det gott!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avtryck!