tisdag 23 november 2010

Buzzador och Decubal

Sedan ett par år tillbaka är jag med i Buzzador, en toppengrej där man får testa produkter av alla de slag, och sedan prata med andra om dem, "buzza", samt lämna produktprover till andra så att de också får testa. Det är givetvis kostnadsfritt.

Jag har testat bl.a kaffe, kattmat(inte jag presonligen- men våra katter då..), blöjor, badolja och mat till barnen, halstabletter och fotobok.
Just nu testar jag Decubal, handkräm, ansiktskräm och läppbalsam.
"Farväl till torr hud" står det på Decubals hemsida, och jag måste säga att mina händer mått väldigt bra med daglig vård från Decubal! Så fort kylan kommer fryser mina händer sönder, och när man tvättar dem många gånger varje dag uppstår torrsprickor som svider rejält.
Jag har smörjt in mig morgon och kväll, och märker att händerna inte torkar ut så fort, och håller sig mjuka och fina.
Ansiktskrämen är också jätteskön för huden, återfuktar fint utan att vara fet mot huden. Även läppbalsamet har varit jättebra!

Så mitt tips för att undvika torr hud i vinter är: Decubal!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avtryck!