onsdag 18 januari 2012

Julklappsgitarren

har gått varm här hemma med barnen!
Thea fick den av tomten, och det är i princip slagsmål om den dagligen, så vi bestämde oss för att Lillebror skulle få en egen- men då var de såklart slut i leksaksaffären... Det kommer ju in nya så småningom, så då kanske barnen kan spela tillsammans istället :)

Här är vår lilla prinsessa när hon uppträder för oss!


Hoppas verkligen att barnen vill lära sig spela gitarr när de är lite större! Visst är det härligt med gitarrspel på kalas, grillfester och annat? Musikalitet är värdefullt :)

Må gott!

4 kommentarer:

  1. underbara bilder - och jag gillar särskilt rockstjärnans skor... <3 fantastiskt!

    SvaraRadera
  2. Hejsan. Hur mår du.=) Vilken vinter vi har fått.. nu är det mest is som ligger på backen men det är i alla fall kallt. Önskar det kunde komma lite mer snö så att man kunde åka skidor. Hoppas att julen har varit bra. Mina killar har också varsin gitarr och de spelar då och då vilket är kul. Önskar att de kunde lära sig gitarr sedan. Va fina layouter du har scrappat... Jag har inte scrappat på evigheter faktiskt.. =( borde ta och göra det.
    kram på dig.

    SvaraRadera
  3. Vilken söt liten rockstar :-) Diggar hennes klänning, min A har nämligen en likadan fast i ceriserosa, stod och valde mellan den och den gråa, men hon ville å det bestämdaste ha den cerisa.
    Kramar!

    SvaraRadera
  4. Du får rita en som lillkillen får måla hur han vill, för milo räcker det allldeles utmärkt. Se min blogg. Kram

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avtryck!