lördag 11 december 2010

Torsdags-tur!

I torsdags kväll när jag kommit hem från jobbet och hann med en snabbkoll på datorn fick jag mig en överraskning, såg här i bloggen att jag vunnit en utlottning hos Jenny med den härliga bloggen Hemma på Kråkered! Stort Tack till Jenny & Ramsign :)

Det var en perfekt avrundning på dagen såklart!
En skylt från Ramsign, det ska bli spännande att se hur den kommer att se ut. Jag älskar verkligen skyltar i alla de slag, och på deras hemsida finns massor av vackra emaljskyltar. Min favorit är den klassiska blåvita.
Bilden lånad från Ramsign.se.

Ha en fortsatt trevlig lördag!

2 kommentarer:

  1. Grattis! Vad kul! :) Ska skaffa bokstäver till nya huset. Det ska stå åttiotvå, istället för 82 :)
    Kram Sofia

    SvaraRadera
  2. Gott nytt år. Va fin skylten är som du vann. kram

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avtryck!