onsdag 5 januari 2011

Välkommen 2011!

Ja här har inte inläggen haglat precis, jag har bara tagit det lugnt och uteslutit alla måsten några veckor tillbaka i tiden. Jobbade ganska intensivt fram till 21:a december, sedan kom julen och allt som hör den till, och vips har vi landat i det nya året, 2011

God fortsättning till er alla!

Det är alltid så härligt med ett nytt år tycker jag, lite NYSTART!

Självklart hoppas jag på ett fantastiskt år, med nya utmaningar och mål i sikte. Bara att sätta fart, för min del handlar det framförallt om att återgå till arbetslivet efter min senaste föräldraledighet. Ser fram emot detta, trots att det känns vemodigt att inte vara med barnen på heltid längre.
Elliot ska påbörja inskolning på förskolan om en vecka, det blir spännande för honom!

Och det här med nyårslöften, för min del blir det lite olika mål och önskningar, och handlar mycket om att få vardagen att fungera på ett bra sätt, att njuta av dagarna och det lilla, och försöka få lite guldkant då & då. Med småbarn är det ju vardag till mesta del!

Vad har du för nyårslöften?




Nu ska vi röja ut det sista av julen, ut med tomtarna och in med tulpanerna!

Återkommer i morgon med vårt 2010 i bilder.
Önskar er en fin trettondagsafton!

1 kommentar:

  1. God fortsättning!
    Mitt nyårslöfte var ett löfte om att kommentera bloggarna jag besöker oftare än vad jag gjort under 2010. Eftersom jag vet hur glad man blir av en liten kommentar så tänkte jag försöka bringa lite glädje till andra under 2011!

    /Vikkan

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avtryck!