tisdag 25 januari 2011

Karlsonhus och tävling hos Humlebacken

Karlsonhus.se har massor av underbara villor med det lilla extra. Min favorit av dessa är NEWPORT-huset, vackert, stilrent och med en underbar veranda. Ett stort och rejält hus med gott om plats både för familjeliv och umgänge. Dessutom med valbart Ekomer som är klimatsmart med tjocka väggar och  t.ex solfångare och fin kakelugn.

Hade det varit aktuellt att bygga nytt hus någon mer gång, hade detta absolut varit ett av de hus jag velat ha med i mitt val. Vackert, klassiskt och ljust och med en toppenplanlösning!

Humlebacken pågår just nu en tävling med fina vinster, januari månad ut.
Se själva:
Ljuvlig stjärnpläd, snygg Lexingtonkudde, ljuslyktor och en liten tavla består förstapriset av.
Varmt välkommet, hade passat perfekt i vardagsrummet här hemma!


Vilket Karlsonhus hade du valt?

Ha en fin dag i husdrömmens tecken!

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Vilken mysig blogg du har här, stannar kvar!

    Jag TROR att jag är med på Karlssonhus tävlingen, det plingade iaf en liten klocka när jag såg den inne hos dig ;o)=

    Välkommen in til mis ska du vara:
    http://hjemkarahjem.blogspot.com/

    SvaraRadera
  2. Hej
    Vad kul att du vill vara med och tävla, Lycka till!

    Viveka

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avtryck!