onsdag 12 januari 2011

2010

Jag har kollat igenom bloggen för att minnas vad vi egentligen hade för oss förra året, och inläggen handlar till stor del om vardagen med två småbarn, lite pyssel av olika slag, scrapbooking och lite loppis.

Nu händer det ju mer än vad som skrivs i bloggen som tur är, men på det stora hela har det varit ett lugnt och behagligt år, fullt ös med barnen, tid för lite pyssel och att umgås med vänner emellanåt, men kanske lite i stillsammaste laget för min del. Alla dagar blir lätt likadana, även om de är fina, vill man gärna ha lite variation!

Så det ska jag försöka med i år, inte lika stillsamt, mer roliga saker att göra och mer
"verkstad"!
Och precis som innan har jag problem att ladda upp bilder- en bild går bra, men inte flera, då får man spara inlägg, lägga in bild, spara osv.. Nån som har samma problem med Blogspot??

Så istället kommer det en bild,  på det vita skåpet som hamnade i hallen, och förvarar våra mössor, vantar och andra kläder. Jag söker dock etiketthållare i grått eller helst svart, men har bara hittat utomlands i en beslagsaffär, har Du tips på vart det finns, meddela mig gärna!




Ha det gott!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avtryck!