tisdag 24 augusti 2010

En drös med layouter från sommaren

Scannern har fått jobba lite, och här kommer det som scrappats de senaste månaderna...
Jag känner att det är superskoj att pilla med grejorna igen :) Måste bara sortera lite för just nu har jag i princip bara papper och stickers tillgängligt. Lite annat skoj att dekorera med skadar ju inte!
Elliot i sin pippitröja mormor stickat. Denna gjordes till utmaning på Orustcrappen:
Blå & röd var mina färger.

Snabbt & lätt på Thea, ett vanligt vardagskort.


Lilla Fröken var tyst i badrummet i vintras och "gjorde sig fin"...


Theas typiska min numera när kameran kommer fram...
Inte SÅ tillgjort skratt alls :)
Här har jag för engångs skull sprayat på- även fast det ej syns så mycket i scanningen-
 Tack färggalna Sofia för lånet av sprayen :)


Tycker Fröken T är så gullig :)



Gårdagens sida, med söta miner, gissa om vi skrattat åt denna lille smacke-pelle!
Smackar gör han så hela profilen försvinner, ser så kul ut!

Allt för denna gång!
Nu ska vi ut i regnstormen och hämta Thea på förskolan.
Och sedan snabbt in igen!
Ha en fin dag!


2 kommentarer:

  1. Hej och tack:)

    Hoppas allt är bra med dej och er och att ni haft en skön sommar? Så mycket fina kort!

    Ha det gott - kram!

    SvaraRadera
  2. Superfina LO´s som vanligt!! Måste få kolla live nästa gång vi ses!

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avtryck!