onsdag 7 mars 2012

Scrappat lite

Då och då blir det en stund med scrapgrejorna, senast i går. Men eftersom jag tog tid på mig att välja papper, hann jag inte sätta fast titeln ordentligt så den sidan kommer en annan dag ;)

Istället kommer det några sidor jag gjorde för nån månad sedan, men som blivit glömda bakom scannern.
Nackdelen med det är att hälften av bokstäverna trillat loss eftersomsidorna böjt sig...
Men ändå!

Först ut är en sida med foto på Elliots söööta nacke, som jag skulle kunna pussa på hur mycket som helst!


sedan är det en mobilbild på musicerande barn:



Och en till mobilbild som är två år gammal, Thea "tvingade" mig att dra runt henne i pulkan på det lilla som återstod av snön- en smal vall på gräsmattan :)

Ooops det saknas visst en 1:a - för det var 2010!

Och en sista mobilbild, på mig och en liten kommentar om det skumma året 2011!

Nu är det läggdags, så ha det gott!

1 kommentar:

  1. underbara sidor - gillar den på dig särskilt mycket <3 snyggt jobbat vännen :) kram

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avtryck!