tisdag 21 september 2010

Inspiration från nya foton

En lunta nya kort kom i brevlådan, och när nu lilleman var så gullig och ville sova kunde jag inte annat än att bära ner lite scrapattiraler till köksbordet och sätta igång!
Enkla sidor som vanligt, men så roligt att få scrappa lite! Mer scrapping åt folket :)

Söta skatterna för över 1 år sedan! Mycket har hänt sedan dess :)


Litet collage med bilder från Theas 3-årsdag 5/9. Smack på ett papper så var det klart.


Söta busprinsen i maj på sin 10månadersdag. Lilla bilden i högra hörnet är mörk, men här hade han roat sig med att dra ut en hel rulle papper på golvet!

Senare idag ska jag göra klar 4 kort jag påbörjat men kört fast totalt med, oftast är skisser till hjälp, men detta försök gick totalt åt pipsvängen, så jag får tänka om!

Septembersolen lyser och vinden viner, men det är en vacker dag idag! Hoppas ni njuter liksom jag!

2 kommentarer:

  1. så fina. Vi har också haft underbart väder. vilken lyx känns det som. Jag har varit så sugen nu ett tag på att scrappa men hittar inte tiden. så det blir digiscrapp istället.
    kram

    SvaraRadera
  2. Ska vi starta en manifestation - Mer scrapping åt folket!!!! För jag håller HELT med dig!!! Ses vi på scrappening??
    Det där med collage har jag oxå gjort en del, man får ju med mer foton då, fast det tar lite tid att göra tycker jag, iaf med mitt pS....
    Kram
    Ps fina Lo som vanligt!

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avtryck!