lördag 11 september 2010

Trevlig överraskning :)

I torsdags hade jag en trevlig överraskning i brevlådan, ett tjockt vitt kuvert från Living Green.
Thea hjälpte mig att öppna, och ut kom en vacker bok, nämligen denna:


Boken finns på Renées hemsida (där jag lånat bilden ifrån).

Väldigt vacker bok som verkligen får mig nyfiken på detta med Raw Food!
Ska se om jag kan hitta något riktigt gott till ikväll i den.
Mycket fina bilder och massa inspiration till snabba, ganska enkla rätter som ser fantastiskt goda ut.
En bok att rekommendera till er kokboksälskare!

Gick in på Living Greens hemsida senare och kollade, och visst, där stod mitt namn med som tävlingsvinnare :) Jätteroligt att få en sån fin vinst, tack! Ibland har man tur!

Nu ska jag ta tag i denna lördag, egentligen skulle vi varit i Stockholm nu, men pga sjukdom i familjen, blev vi tyvärr kvar hemma. Är grymt sugen på att åka på loppis, men borde nog ta och fortsätta min röjning bland scrapsakerna på övervåningen, puh... Vad kommer alla saker i från?...

Det blir till att köra  :Spara och sortera, släng, skänk och sälj!

Önksar er en skön lördag!



1 kommentar:

Tack för att du lämnar ett avtryck!