torsdag 7 april 2011

Nytt till vårgarderoben

I går tog jag mig en liten shoppingtur, då jag skulle byta en keps till Elliot och fixa mina glasögon.
Efter att ha besökt tandläkaren på morgonen tyckte jag att jag var värd det ;).

Hittade ett par jättesköna byxor och en kofta på Vero Moda. Byxorna fanns i flera färger och är ett tips till den som vill ha sköna, lite slappa byxor för bara tvåhundra kronor! Älskar färgen på koftan, och den är mjuk och skön.

Några nya knoppar till Elliots skåp blev det också.
 Just nu finns det så mycket härliga saker i affärerna, både kläder, skor och inredning så det gäller verkligen att tänka till när man handlar för att inte förköpa sig! Men byxor måste man ju faktiskt ha, och alla mina är i princip utslitna, så då är det faktiskt OK. :)

Nu ska jag ta mig ett röjande i klädkammaren, medan barnen är borta, och hoppas att jag hinner göra den framkomlig igen. Ha en skön dag i blåsten!

2 kommentarer:

  1. Byxor & kofta helt i min stil!!!!!!!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Snyggt till vårgarderoben! Får nog ge mig ut på stan och kika lite....har inget kul att ta på mig känns det som....!
    Ha en mysig fredag!
    Kram
    Anne-Lie

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avtryck!