söndag 26 juni 2011

6 år

sedan första daten firar vi idag! Daten då det ingick att skruva ihop en grill innan det blev dags att äta :) Såklart måste man ju kolla att det är en händig man som man får tag på!

6 fina år har vi haft hittills, och de har innehållit en massa roliga, spännande och fina saker. Såklart en stor portion vardag med, konstigt vore det annars. Husbygge och två underbara knattar har det blivit till vår stora lycka! Idag "återvände vi till the crime scene", och passade på att knäppa lite bilder.

Underbar utsikt på denna plats
 
Lite glass handlade vi på vägen och avnjöt på Morfars altan i väntan på att de skulle komma hem.

En härlig dag med utflykt till hemtrakterna, och Slussen som verkligen påminner om sommar och lata dagar sedan barndomen.

6 år med min kärlek och jag hoppas på många, många fina år till! Tänk att vi hittade varann via nätet och bara bodde ett par mil ifrån varandra, det tycker jag är lite roligt!
Och när jag ser dessa bilder blir jag än en gång påmind om att betsälla nya linser, så jag får av mig dessa hemska glasögon!! Får lägga till det på att-göra-listan helt klart!

Hoppas ni haft en skön helg! I morgon är det ny vecka, med en massa saker att göra; jobb, möten, scrapträff och förberedelser, så nu är det dags att fixa inför morgondagen,
Ha det gott!

3 kommentarer:

  1. Ja, tänk vad fort det går. Ibland finns lyckan närmare än vad man tror. kram på dig

    SvaraRadera
  2. Grattis till er 6-årsdag!
    Kram
    Anne-Lie

    SvaraRadera
  3. Hej Maria!
    Grattis till 6 år! Ja, tiden går fort....
    Vi ses på scrapträffen på lördag - ska bli superkul!
    Kram Mia

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avtryck!