onsdag 22 juni 2011

Jobbprat och jeansshorts

I går efter intervjun, fick jag en stund över innan det var dags att hämta barnen, och då kollade jag lite i affärer. Provade bikinis, somriga kläder och shorts. Det gick sådär.. Tog en kik på Kappahl också, och då hittade jag faktiskt ett par jeansshorts som var riktigt sköna, och jag tycker de är helt OK!

Mycket reor i butikerna nu, men hittade inget där. Fast det är ju alltid roligt att ha kollat :)

Och intervjun var förrästen jättetrevlig, på ett framåt företag med ca 10 anställda, men då det visade sig innehålla en hel del saker som inte fanns med i deras annons, kände jag att det var lite för avancerat för mig. Man lär sig ju alltid något av att komma på intervju i alla fall :) Bara att leta vidare!


I dag är det bara halvdag på jobbet, skönt att komma hem vid 17 istället för vid 19, laga riktig middag och hinna fixa och dona lite.
Ha en riktigt bra onsdag!

1 kommentar:

  1. Ja man blir alltid en erfarenhet rikare! Hu vad pirrigt att gå på anställningsinvtervju!
    PS! Har en liten sak till dig hos mig..:-)
    Ha en riktigt mysig midsommar!!
    Kram
    Anne-Lie

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avtryck!