tisdag 21 juni 2011

Sträckläsning

I lördags påbörjade jag femte delen i deckarserien om polisen Malin Fors, skriven av Mons Kallentoft. Denna delen hade jag svårt att lägga ifrån mig, spännande och bra!
Böckerna har blivit bättre och bättre för varje del, kanske för att man kommit in i sättet han skriver på? Så ett lästips från mig: "Den femte årstiden"
Bild lånad från adlibris.com

Nu ska jag försöka mig på en ny författare och en ny serie, nämligen Carin Gerhardssons "Pepparkakshuset". Har fått tips från andra bloggare att de böckerna ska vara bra! Hoppas den är en "sträckläsare" den med, då man lätt känner sig lite tom efter en avslutad bok!
Näst på tur står sedan Mari Jungstedts senaste som jag ser fram emot, någon som läst den?
Ha en fin kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avtryck!