söndag 19 juni 2011

Blogg i skymundan

Inte mycket tid att blogga det sista.. Har jobbat och varit med barnen, och försökt hinna med det vardagliga här hemma. Man kunde ju önska att vädret var lite trevligare så man fick njuta lite i solen emellanåt, men det kommer väl?!

I måndags var jag på kurs med jobbet, grundinformation som var jättebra och intressant. Roligt att träffa personal från andra butiker också! Ett par dagar på gamla jobbet har jag också hunnit med. Alltid roligt!

Då mitt schema var tummat, och för att ha en bättre översikt tyckte jag denna
kalender var en bra kom-i-håg-kalender!
I dag var det barnkalas med bägge barnen, så nu är jag sockerstinn kan jag lova!
Nu ska jag och Thea sortera in hennes kläder i klädskåpet på hennes rum, vilket ger mer plats till Elliots och pappans kläder i tvättstugan, och kanske skapar en bättre ordning- i tvättstugan i alla fall...
Grillat till middag i dag, och så ska vi se "Änglagård 3".
 I morgon jobb, på tisdag intervju för ett jobb jag sökt, vilket känns lite nervöst,  sedan två dagar jobb- och torsdagen kommer det nog bli högtryck på, eftersom det är midsommarhelg! Vår midsommarafton kommer antagligen firas med två par vänner och deras barn, inte helt fastställt. Hur blir din midsommar? Kör ni samma plats och samma människor år efter år, eller varierar det?

Dags att ta tag i klädbiten nu, men-

Ha en fortsatt bra söndag!

1 kommentar:

  1. Hos mig går bloggen oxå lite på halvfart....tiden räcker inte alltid till och så måste det nog få vara ibland! Vi har inte tagit tag i midsommarfirandet ännu...men det känns som att det nog är hög tid för det nu....:-)
    Kran
    Anne-Lie

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avtryck!