fredag 28 oktober 2011

Cliniderm till lilla ansiktet

För ett år sedan beslutade jag mig att börja ta lite bättre hand om min hud. Att tvätta bort sminket med tvål, och sällan smörja in sig är inte så bra kom jag på!

Efter tips från en god vän testade jag Cliniderm-serien från Apoteket, och den har fungerat jättebra för mitt ansikte. Nu har jag nya rutiner och det går som en dans :)Bra pris, och bra produkter!

Jag har satsat på en rengöringsmjölk, Ultra Soft, dagcreme Active Protection eller som nu Hydra Intense, samt en nattcreme som heter Optimal Strength. Så har jag kompletterat med L300 Ansiktsvatten på morgonen och L300 Ögoncreme vid läggdags.



Toppenprodukter till ett överkomligt pris helt enkelt!

                                                      Hur tar du hand om ditt ansikte?
Har du några produkter dun inte klarar dig utan?

Trevlig fredag önskar jag dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avtryck!