söndag 23 oktober 2011

Suck..

Kollade som vanligt på Blocket efter ett arkivskåp/byrå och hittade den perfekta!
Med slipning och färg hade den blivit såå bra till mina pysselsaker. Men som vanligt- Såld.
(Kan inte folk vara snälla att ta bort annonsen då? ) Och de gånger man hittar "det perfekta" finns det givetvis i norraste Sverige, Malmö eller ännu längre bort...

Bild lånad från Blocket.se
Om någon råkar ha ett liknande skåp/ byrå ståendes till övers så vet ni var ni kan hitta en spekulant! 
Jag tänker inte ge upp förrän jag har hittat ett till mig, något som E har "roligt " åt är min obsession för detta! Alltid kul att man kan roa någon ;)



Nä, nu är det läsdags- Själakistan lockade från sida 1!
Godnatt!

1 kommentar:

  1. Håller med dig....suck..:-) Ett sådant skåp hade passat fint hemma i vår hall!
    Kram
    Anne-Lie

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avtryck!