onsdag 5 oktober 2011

Pippi-kofta

Förrförra veckan hade jag och sambon några timmars egentid på lördagen, då pappa/ morfar var barnvakt. Så himla skönt! Vi var och shoppade lite grann, och åt en lunch på tu man hand, för första gången på länge. Riktigt värdefullt för småbarnsföräldrar :)

Med mig hem hade jag ett par sköna jeans och en mysig pippikofta, med "skodda armbågar", till mig själv, och lite annat smått och gott till barnen. Det piggar verkligen upp i höstrusket att få något nytt till garderoben, och egentiden- den njuter man riktigt av!

Bilden lånad från Rut m.fl ´s hemsida,
deras webbshop finner du här: http://www.rutstore.se/
Observera nu att det inte är jag på bilden ;)

Nu ska jag ta fram barnens kläder inför morgondagen, då det är dags för fotografering på förskolan!
                                                                 Ha det så gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avtryck!