onsdag 26 oktober 2011

Härlig läsning är vardagslyx

Lustigt, bara för att jag råkade köpa nya numret av härliga Inzpira, så hade jag ytterligare 4 tidningar i brevlådan när jag kom hem! Allt på en gång!


Nu har jag skön läsning och inspiration för ett litet tag!


För mig är tidningar verkligen vardagslyx. Jag har älskat att bläddra i vackra magasin i många år.

 Dilemmat uppstår när man läst dem och haft dem ett tag, men ändå inte vill göra sig av med dem. Min käre sambo påpekade häromdagen- Nu har du tidningar i tidningsställ på var sin sida av köksbordet, och stora högar på bägge sidor av sittbänken också!! Rensa ;)
Så igår fick jag gått igenom, slängt, gett bort och sorterat. Skönt!

Jag brukar spara alla tidningar med fina miljöer och vackra bilder- Drömhem & Trädgård, Lantliv, Allt i Hemmet etc, och lägga de som inte är årets på vinden ett tag- IFALL man blir sugen på att läsa mer... Alla andra tidningar ger jag bort eller lägger i återvinningen. Pysseltidningar sparar jag, för att få inspiration.

Vad läser du helst och vad gör du med tidningen sedan?

1 kommentar:

  1. Tidningar är vardaslyx här med och jag gör som du sparar inredningstidningarna för inpsiration ända tills mannen tycker att jag ska rensa:-)
    Ha en fin kväll!
    Kram

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avtryck!