fredag 7 maj 2010

Elliot 10 månader

Jag höll på att glömma tills jag kastade ett ögonkast i kalendern-
Elliot är ju 10 månader idag!

Tiden går så fort, det märks extra tydligt på de små skatterna. Det händer otroligt mycket hela tiden :)
Snabbt kryper vår lilla prins omkring, reser sig mot allt, tar tag i allt- idag hittade jag nästan allt hushållspapper på golvet i en stor hög, och toarullen är ju också rolig! Mamma, pappa och na-na säger han. Det sistnämda är av oklar betydelse än så länge, kanske nam-nam som Thea sa om mat?
Lagom lång och lagom klämgo, ca 76 cm och mellan 10-11 kilo. Smidig och stabil, all-in-one :)
Inga tänder ännu, men av döma av veckans oroliga nätter, med lite feber och snuva emellanåt, känns det som att de snart är på gång.
Humöret finns såklart, men allt som oftast skiner han som solen här på västkusten just nu.
Några bilder från i eftermiddag:


Vår Underbara lilla prins!

4 kommentarer:

  1. Jag skrattar gott åt det där med pappret, Milo bara ÄLSKAR att dra ut toapappret haha. Blir så avis när du säger att han inte har några tänder... Dessa dtänder håller på att göra mig tokig =( Gringare unge får man leta efter =( I 1 år har han gnällt nu... När han var 10 mån hade han fåt typ 9 tänder..
    Men gööör söt e han =)
    Kram

    SvaraRadera
  2. gaaaaaahhhhhhhhhhhh - jag lyckades radera kommentaren när jag höll på att spara *grr* men jag gör om det igen :) han är en riktig charmknutte - en liten goding. hoppas ni har haft en fin helg, ni har väl också fått lite sol va'? hur har ni det till helgen, är ni också långlediga? vad tror ni om en liten fika kanske... vi hörs! kram!!!

    SvaraRadera
  3. Hej hej!
    Tack för din goa kommentar hos mig!:)
    En sån söt liten prins du har! Ser verkligen go och glad ut! Ja visst går tiden ruskigt fort, är bara att hänga med!
    Hoppas ni haft en fin helg!
    Kram/L

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avtryck!