fredag 6 maj 2011

Blommig liten väska

För ett tag sedan beställde jag boken "Sy!" av Cath Kidston, och den innehöll ett litet sykit, bara att nåla, pressa och sy av redan tillklippta bitar. Ett ganska lagom projekt för mig. Det mesta blev klart första kvällen, men när man skulle sy knapphålen tog det stopp då de inte blev så fina.
Häromdagen sydde jag istället fast knappen i axelremmen direkt på väskan, för att få färdigt.

Jag tycker den är ganska söt, gillar det blommiga tyget! Lite sommarkänsla får man och jag hoppas att använda den vilken dag som helst ;). Har oftast inte väska, utan det viktigaste i jackfickan istället, från tiden när man släpade runt på barnens skötväska hela tiden. Men det är kanske dags att börja använda plånbok och handväska igen! I denna nätta sak ryms kanske plånbok, agenda, mobilen och lite smink eller vad det nu kan vara.


Alltid roligt att vara KREATIV på endera sättet, och att avsluta sina projekt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avtryck!