tisdag 3 maj 2011

Njutbart!

En trave nya tidningar, lite "överbliven" tårta och lugn & ro- det är verkligen njutbart! En stunds sitta ner och ta det lugnt efter barnen somnat är lite guldkant på tillvaron.




Kanske en liten kik på "Äntligen hemma" också. I morgon är det start på min arbetsvecka så jag måste hinna stryka lite arbetskläder också!

Nu skiner solen med sina varma kvällsstrålar på utsidan- det är annat än i förmiddags då snön vräkte ner! Var nog så på många ställen, tur att det inte la sig i alla fall!

Ha en skön kväll! Kram Maria

3 kommentarer:

  1. Mmmmm det kallar jag mammalyx...:-) Lite egentid med god fika och lite bra tidningar!
    Här har det oxå snöat men tack och lov inte så mycket, men det är jättekallt ute! Kanske man får plocka fram vinterjackan igen?
    Ha en skön onsdag!
    Kram
    Anne-Lie

    SvaraRadera
  2. Har också allt i hemmet som ligger. Tror jag ska ge mig på den om en stund om jag kan släppa boken.
    Var jobbar du nu?

    Kramkram

    SvaraRadera
  3. Skönt och välbehövligt med lite mammalyx emellanåt :)

    Hoppas du har en mysig kväll!

    Kramar Bella

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avtryck!