onsdag 28 april 2010

Klart !

Den lilla Filuren är nu klar, och genast lade Thea beslag på "honom"!


För den som inte är insatt i Scrap &  stämpelvärlden, så har butiken Kortmakaren söta stämplar med denna lilla Filur på. Mönstret har jag hittat hos MadeByYou, som är en webbutik med massa fina mönster för den som stickar, virkar eller syr. Mönstren köps och fås som PDF-filer. Just mönstret med Filuren är ett gratismönster och hittas här. Design av Ida Evertsson.
På sidan hittade jag en supersöt Apa och Groda  som jag funderar på att göra till min nyfödda lilla kusin Noel, supersöta!

Ett annat avslutat litet projekt var prylhyllan som hade en ful rödbrun färg, nu är den vit & fin!
Började måla med pensel- men oj vad besvärligt det var, sprayfärg funkade alldeles ypperligt!
Får se vart den kan hamna, och vad som kan göra lilla ugglan sällskap.


Allt för nu, ha en bra dag såhär mitt i veckan!

3 kommentarer:

  1. åh - jag bara älskar din lilla filur - förstår absolut att Thea knep den direkt... och hyllan ser jättefin ut - tänk vilka små skatter du kan spara där!!! nice ;) och du vännen - TACK för det underbart fina kortet som ramlade ner i brevlådan idag, helt fantastiskt... jag blev såååå glad KRAM

    SvaraRadera
  2. Alla dessa virkade varelser är så fantastiskt söta din lilla är inget undantag! Super söt och jag förstår Thea =)
    Kram

    SvaraRadera
  3. den där lilla filuren skulle jag också vilja ha,, supersöt var den

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avtryck!