lördag 3 april 2010

Glad Påsk!


Strålande solsken påskafton till ära!

Vi har suttit ute och roat oss i sandlådan, Thea och jag, medan lillebror sussat gott i vagnen.
De små krokusarna som stuckit upp ur gräset såg verkligen ut som små solar!
Påskriset och några tuppar har kommit på plats, men påskkärringen och lilla gubbentar en middagslur. Vårluften tröttar tydligen :)
Jag har fått ett fint armband i påskägget, nice med lite bling-bling på armen!

I kväll kommer goda vänner på besök, ser fram emot trevligt mys och prat.

Så tills vi ses igen- Glad Påsk!

4 kommentarer:

  1. Hej Maria!
    Tack snälla för din fina kommentar!
    Mmm visst är det härligt nu när våren kommer smygandes, även om det iaf här ligger rätt mycket snö kvar än!
    Det var en snäll påskhare som lämnade lite bling bling i påskägget!:)
    Trevlig helg och glad påsk!
    Kram/L

    SvaraRadera
  2. Hej. Tack för kommentaren hos mig för ett tag sen. har ju tänkt svara jättelänge å så glömmer jag bort det så fort jag sätter mig vid datorn. Typiskt. MEN nu kom jag ihåg det. =)
    Så salt att du såg oss i tidningen. ha ha.. det stämmer ... det var jag och pojkarna på bild. Jag var en av de ansvariga på Auktionen å råka hamna på bild dessutom. =) Händer ju inte så ofta.
    Det var kul att du frågade om det på bloggen. =)
    Så du är också bohusläning. Idag är jag så glad att jag är det. På andra sidan sverige så är det snö fortfarande men här hemma har vi vår på riktigt nu. Underbart är det.

    Kram/ Maybemej-Annemaj

    SvaraRadera
  3. härligt med lite vårblommor - hoppas att hela er påsk varit fin, att ni kunnat njuta tillsammans... här är det bara bra - vi har haft en fantastisk påsk! tänkte på det där du skrev hos mig... det kommer det kommer ;) jag saknar det mer än du kan tro - men jag behöver lite hjälp av dig - hörs vi på msn snart tro? KRAAAM!!!

    SvaraRadera
  4. kul att du skrev en rad på min sida så jag hittade hit:) nu ska jag kika runt lite här:)

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avtryck!