onsdag 23 februari 2011

Några layouter och ett kort

Häromsistens plockade jag äntligen fram scrapgrejorna igen, och det är verkligen superkul att vända och vrida på de fina papprena och alla småsaker. Ringrostig är jag, så det tar sin lilla tid att få ihop minst alilla, men skoj ändå. Ännu roligare blir det om jag lyckas "övertala" Emil om att sätta upp en vägg mellan vardagsrummen- Hej Scraprum :)
Om sakerna finns lätt tillgängligt blir det såklart mer scappat, sytt och pysslat!
Här är det "senaste", bara fotat, så inga bra bilder men ändå.

Årets julkort såg ut så här:
Vardagspromenad förra våren.
Ett kort till nya lille killen i bekanskapskretsen.

Spanar in foton och papper med jämna mellanrum här hemma, så jag hoppas göra ett ryck till snart!
Ha det gott!





2 kommentarer:

  1. Åh vad duktig du är på att scrappa!! Själv är jag helt kass på det...har ingen som helst fantasi..:-)
    Kram
    Anne-Lie

    SvaraRadera
  2. ÄNTLIGEN lite papperspyssel från dig! Visst blr det helt klart lättare när man har det tillgängligt. Älskade allt och framförallt papprena på kortet, vad kommer de ifrån? nya/gamla?
    Du den där stämpeln 100%, man får inte fjäska till sig några sådanna upptryckta??? gärna även prinsessa om du har den oxå. jag kan skicka upp returkuvert frankerat och stämpelpapper.... *blink blink*
    Kramiz

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avtryck!