fredag 25 februari 2011

Namnhalsband

Igår hämtade jag några nygjorda tags med barnens namn på. De är gjorda av en arbetskompis mamma som arbetar som silversmed. Jag hade tidigare med Theas namn, men det var bara silveröverdrag och huden reagerade, och så måste man ju såklart ha bägge barnens namn, eller hur?!
Visst blev de fina?

På baksidan är deras födelsedatum instansade:

Nu ska jag bara inventera smyckesförrådet efter en silverkedja i lagom längd, så jag kan bära med mig de små älsklingarna vart jag än går!

Ha en riktigt skön FREDAG!!


2 kommentarer:

  1. Ja, de är ju få fina barnen, klart du vill bära de med dig jämt, jag tittar runt lite på halsband jag med, men tyvärr tenderar de bli lite dyra.

    skickar m länk till katalogen på partyt
    det är den 6/3 kl 16.30
    och är det något så ring 20014
    http://np.netpublicator.com/netpublication/n08008929

    kram Ulrika

    SvaraRadera
  2. Fina! Jag har liknande med barnens namn jag med. Ha en bra helg!

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avtryck!