onsdag 30 mars 2011

Roadtrip med lite shopping

I dag har jag varit på roadtrip nästan uppe i Tanum. Hittade ett skåp på Blocket som jag gillade, så i förmiddags bar det av. Tur jag hade måttat i förväg- för det var precis skåpet gick in i bagagen med fällda säten, och att luckan gick att stänga! Jag hade för säkerhets skull tagit med skruvmejslar så jag hade kunnat montera isär det ;) Skåpet hamnar på Elliots rum när nu det blir klart..

En snabbis på Torp hann jag med, så jag köpte en tunika, en trave stepssockar och ett par chinosliknande byxor till mig, ett par skor och en keps till Elliot.


 
Sedan raskt hem för att baxa ur skåpet på egen hand, hu det var tungt! Raka spåret och hämta barnen och sedan har vi haft två härliga "pass" på utsidan. I dag var första gången i år som jag lät vinterkappan vara av, så nu ska vårjackorna fram! Äntligen!

Ha en riktigt skön kväll!

5 kommentarer:

  1. Vilka fina shoppingfynd!
    Är nyfiken på skåpet, hoppas du lägger upp en bild på Elliots rum :-)
    Kramar Anna

    SvaraRadera
  2. Tummen upp för dig:-)

    Skitsnygg tunika, en molly kanske;-)

    Kramkram

    SvaraRadera
  3. Fina shoppingfynd du gjort! Blir ju nyfiken på skåpet, det måste du visa :)

    Jag har faktiskt inte gått mer än ekonomisk linje på gymnasiet som utbildning, men har arbetat på den redovisningsbyrån jag är på idag i 10 år och har gått på olika vidareutbildningar under åren. Mitt tips om du vill jobba med ekonomi, men inte har ambitionen att bli revisor är att gå en KY-utbildning, vet att den finns i Uddevalla och Göteborg, är två årig och så är man ute på praktik 3 el 4 gånger under dessa två år. Vi har en praktikant hos oss nu och i åtta veckor framåt och två av mina arbetskompisar har gått den utbildningen och är jättenöjda. Kanske kan vara något?

    Ha nu en mysig torsdagkväll

    Kramar Bella

    SvaraRadera
  4. Spännande med skåpet!! Du visar väl bilder när det är på plats? Du frågade om hyllan som jag har garnkorgarna i....den är från IKEA av märkte Hemnes. Gillar den serien både på byråer och skåp.
    Jättesöt tunika!! Är det en Odd Molly?
    Underbart med vår..:-)
    Kram

    SvaraRadera
  5. Fiiiiiiiiiiiin tunika!!!!!!

    Kram

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avtryck!