onsdag 9 mars 2011

Shoppingsugen :)

Himmel, vilket snöoväder som kom idag! Och här trodde man våren var kommen... Hörde dock att den återvänder nästa vecka- hoppas att det är så! Tur att det inte är så kallt ute, så snöblasket försvinner.

I morgon ska jag iväg på shoppingstråt, för första gången på länge. Har riktigt längtat efter att få strosa runt i affärer och titta, känna, prova, fundera och titta lite till!
Förhoppningsvis får jag med mig något fint hem :) Roligt att bara kika runt också. Ska kolla in bokrean lite granna, har knappt gjort det alls i år.
Hittade några klänningar från Indiska som såg ganska fina och somriga ut, som jag tänkte titta närmare på, och lite småprylar. Får se om jag har någon påse med mig hem!


God natt!

2 kommentarer:

  1. Ha en mysig shoppingdag!!

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Hej söta du. Jag har inte missat ditt inlägg och din fråga hos mig.. Har vart sjuk och sen inte hunnit svara bara. Ska göra det så snart jag kan . Borde finnas en tutorial på hur man gör nånstans. Kram så länge

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avtryck!