torsdag 17 mars 2011

PompdeLux-leverans

I dag hämtade jag ut paketet från PompdeLux-partyt för ett par veckor sedan.
Jättefina kläder som verkligen lever upp till förväntningarna!
Kanske något små i storleken- det står 3 år på strl.98, som sitter perfekt på Elliot som bara är drygt 1,5 år, och Theas klänning i 104 var lite tajt upptill tyckte jag, men det funkar.

Härliga mjuka byxor som är svart/vit-randiga. Fina detaljer som stjärnknapp och lite rynkade bakfickor. Pikétröjan är fotbollsinpirerad med Barcelonatryck på ryggen.
Lilla Fröken blev väldigt förtjust i klänningen och sprang runt i den hela kvällen, men utan att fastna på kort.

Ballongklänning med snygga flätade kantband på fickorna och som axelband, mjukt foder och fin smock upptill. Säkert en blivande favorit!

Nu väntar tre dagars jobb för min del, passar på att önska trevlig fredag och helg!
Må gott!

3 kommentarer:

  1. Fina köp! Tycker du dom var små i storlek? Jag tyckte tvärtom. Jeansen till L kunde hon bada i så dom åker tillbaka. Shortsen till Elvin blev långbrallor ;-)

    SvaraRadera
  2. Vilka fina plagg, bådar gott inför mitt kommande partaj :-)
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Jättefina kläder!! Hoppas att du haft en bra helg!
    Kram
    Anne-Lie

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avtryck!