torsdag 3 mars 2011

Tidig morgon

Pigga barn som helst vill upp klockan 6... Jag är inte morgonpigg, men har insett att det är mer plågsamt att ligga kvar och höra gnäll än det är att faktiskt ta sig ur sängen och ner på nedervåningen och dra igång morgonrutinerna.
Så nu på morgonen har jag hunnit dricka ett par koppar latte med smaskigt skum, inta frukost, surfa, mata och klä på barn, sätta igång en maskin tvätt och bara slappat lite!

Igår kväll var jag på ett POMPdeLUXparty, och himmel vilka fina kläder! Ska bli spännande att se vad Thea gillar jeansklänningen med ballongvidd nedtill, skulle tro att hon kommer älska den- men man vet  inte med henne.. Till Elliot blev det ett par klassiskt snygga randiga byxor och en fin pikétisha.
Om ett par veckor när kläderna kommer får de posera:)

Nu är det snart dags att lämna barnen och ta hand om vardagsbestyren, så
ha en fin dag!

5 kommentarer:

  1. hihih, då är du inte sugen att komma på ett till den 17:e april för då kör jag ett;-)

    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Hon kommer att älska den klänningen, det är ett som är säkert. Hua, för tidiga mornar. Jag har inte ens plockat bort frukosten här *ähum*

    Kram

    SvaraRadera
  3. Härligt att komma upp på morgonen :)
    Sedan blir dagen längre också!
    Kram Sofia

    SvaraRadera
  4. Härligt att komma upp på morgonen och det låter som du varit riktigt effektiv idag :)

    Kul med nya kläder till barnen, du får visa vad du köpt!

    Trevlig kväll

    Kramar Bella

    SvaraRadera
  5. fniss. vi går upp samtidigt. Jag går upp på en gång annars är det kört. =) Underbar kopp.. den högra. Gud så snygg den var. Älskar latte. Vi har köpt en maskin och det är så bäst. kram

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avtryck!