torsdag 31 mars 2011

Nytt på bokfronten

Klickade hit några böcker från Adlibris häromdagen, så himla lätt, smidigt och billigt. Jag som är med i närmare alla bokklubbar som finns borde ju handla där men...
Det blev den tredje boken om lantlig inredning av Anna Örnberg, ska bli spännande, då det verkar vara mer färg i den. (Fast när jag glad i hågen öppnade paketet, hade det blivit något galet vid beställningen så det var en av de tidigare böckerna som kom, så denna får jag vänta på i ett litet tag till!)
Och denna jag spanat in ett tag, älskar Cath Kidstons saker, och denna bok innehåller ett kit för att sy väskan på omslaget så det blir ju spännande att se om jag lyckas!


Sedan blev det en pocket om tankeläsning också, visst önskar man att man kunde det ibland ;)?
Ha en fin dag!



1 kommentar:

  1. Inredningsboken ser lockande ut!! Fick en av de tidigare av Anna Örnberg: Inred ljust och lantligt i julklapp av min man. Massa fina bilder från bloggar jag kollar in ibland + en massa bra tips.
    Kram
    Anne-Lie

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avtryck!